Informacje dot. Szpitala Miejskiego w Miastku
- Rodzaj: Zapytanie
- Skierowane do: Burmistrz Miastka
- Interpelujący: Sławomir Czomko
- Data wpływu: 10-05-2024
- Data przekazania: 10-05-2024
- Treść:
Sławomir Czomko Miastko, dn. 10.05.2024 r.
Radny Rady Miejskiej
w Miastku
Do:
Jerzy Wójtowicz
Burmistrz Miastka
Za pośrednictwem:
Tomasz Borowski
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Miastku
Zapytanie
Powołując się na art. 24 ust. 3-7 ustawy o samorządzie gminnym, kieruję interpelację i proszę o odpowiedź na następujące zapytania:
- Proszę o przesłanie kopii protokołów z posiedzeń Rady Nadzorczej w okresie od 01.01.2019 r. do 09.05.2024 r., które nie zostały jeszcze dostarczone do Biura Rady.
- Proszę o przesłanie aktualnego wykazu zobowiązań szpitala (wszystkich).
- Proszę o przesłanie informacji dodatkowej do bilansu za 2023 rok.
- Proszę o przesłanie siatki płac, zakresu obowiązków osób na stanowiskach kierowniczych i administracyjnych, regulaminu dystrybucji leków, korzystania ze środków ochrony i żywności.
- Rejestru zarządzeń i uchwał zarządu od 01.01.2019 r. do dnia dzisiejszego.
- Informacji na temat trwających i zakończonych postępowaniach komorniczych od 01.01.2019 r. do dnia dzisiejszego (wykaz).
- Dokumentacji remontu oddziału wewnętrznego w zakresie zmian zakresu robót i zgłaszanych przy odbiorze niezgodności oraz rozliczeń.
- Wykazu w zakresie wyboru oferty, zmian w zakresie robót oraz zgłaszanych niezgodności oraz rozliczeń.
- Informacji na temat trwających oraz zakończonych postępowaniach sądowych od 01.01.2022 r. zarówno po stronie powodowej jak i pozwanej (wykaz).
- Wykaz osób pobierających podwójny dodatek Covidowy wraz z jego wysokością za cały okres pobierania.
- Kontrakt Tomasza Bojar – Fijałkowskiego wraz i stanem rozliczeń.
- Wskazanie przyczyny dużego wzrostu wartości pozycji wynagrodzenia oraz usługi obce w bilansie za 2023 rok.
- Czy Prezes Szpitala zwróciła się do właściciela o zgodę na kontynuację działalności spółki po wystąpieniu kapitału ujemnego oraz czy oraz kiedy zgodę taką otrzymała?
- Wykaz dostawców leków, środków czystości, środków medycznych oraz żywności wraz z rozliczeniem kont za okres od 01.01.2022 r. do dnia dzisiejszego.
- Wykaz zużycia paliwa do samochodów służbowych oraz przejechanych kilometrów za okres 01.01.2023 r. do 10.05.224 r.
- Wykaz wydatków na zakup oprogramowania, sprzętu komputerowego i RTV od 01.01.2021 r. do dnia dzisiejszego.
- Wykaz środków trwałych znajdujących się na wyposażeniu szpitala a nie będących w użytkowaniu wraz z informacją, kto podjął decyzję o zakupie i za jaką kwotę wskazanych w protokole kontroli Rady Nadzorczej.
- Wykaz kontroli i zapytań organu właścicielskiego od 01.01.2022 r. do dnia dzisiejszego
- Informację na temat przeprowadzonych inwentaryzacji od 01.01.2019 r. wraz z informacją o rozbieżnościach.
- Wyszczególnienie kosztów komorniczych i windykacyjnych za okres od 01.01.2019 r. w rozbiciu na poszczególne sprawy.
- Szacunkowej wartości zwrotu niewykonanego ryczałtu z tytułu zawieszenia oddziałów z podziałem na oddziały.
- Załączniki do pobrania:
Odpowiedź
- Odpowiadający: Burmistrz Miastka - Jerzy Wójtowicz
- Wydział merytoryczny:
- Data odpowiedzi: 25-07-2024
- Załączniki do pobrania: