Komisja Rewizyjna
Zakres działania i skład komisji.
Komisja Rewizyjna
Rodzaj: komisja stała
Data powołania: 2018-11-21 uchwałą nr Uchwala Nr I/3/2018 Rady Miejskiej w Miastku
Zakres działania komisji obejmuje zadania dotyczące w szczególności:
1. Zakres, tryb i zasady działania Komisji Rewizyjnej określa Rozdział 6 statutu Gminy Miastku.
"1. Do zadań Komisji Rewizyjnej należy w szczególności kontrola:
- legalności, rzetelności, celowości i gospodarności działalności Burmistrza, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Gminy w zakresie:
- wywiązywania się z zadań ustawowych i statutowych,
- realizacji uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
- działalności finansowej i gospodarczej,
- dokonywanych przekształceń w strukturze organizacyjno-prawnej jednostek organizacyjnych Gminy;
- opiniowanie wykonania budżetu Gminy i przygotowanie oraz przedstawienie Radzie wniosku w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi;
- uchylony
- opiniowanie wniosku o przeprowadzenie referendum w sprawie odwołania Burmistrza.
- Komisja Rewizyjna wykonuje również inne zadania zlecone przez Radę w zakresie kontroli.
- Uprawnienia kontrolne Komisji Rewizyjnej nie naruszają uprawnień kontrolnych innych komisji, powoływanych przez Radę.
- Komisja Rewizyjna realizuje obowiązki na posiedzeniach oraz przez zespoły kontrolne.
- Komisja Rewizyjna współpracuje z innymi komisjami Rady."
Skład komisji
Imię i nazwisko | Funkcja | Nazwa klubu |
---|---|---|
Sławomir Hejza | członek | KLUB RADNYCH PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ |
Marek Milewski | wiceprzewodniczący | KLUB RADNYCH NIEZALEŻNYCH |
Szymon Należyty | przewodniczący | KLUB RADNYCH PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ |
Przemysław Pakuła | członek | KLUB RADNYCH SAMORZĄDNOŚĆ |
Tomasz Śmietana | członek | KLUB RADNYCH NIEZALEŻNYCH |